Top
Menu Luk
ROCCAT-Kone-XTD-Laser-

ROCCAT Kone XTD Laser Review

Hvordan er denne Roccat mus i forhold til sin forgænger?

Denne mus fra Roccat er en udvidet og forbedret version af sin forgænger i Kone [+] musen, der globalt har overrasket markedet omkring dens performance. Selve designet har ikke udviklet sig, da man har valgt at beholde stort set samme design. Derudover har Roccat valgt at udvide musen med ny teknologi. Man har inkorporeret en Pro Aim R3 laser sensor hvilket gør det muligt for musen at trække op til 8200 DPI. Derudover er der yderligere tilføjet en 32-bit Turbo Core V2, en 72MHz ARM MCU-processor og en tracking & distance control unit. Alle disse tilføjelser gør musen meget mere præcis og hurtigere i sin handling. Selve tiden fra at du bevæger hånden til en reaktion sker på skærmen, er minimeret endnu mere end sin forgænger.

Hvilke spil kan den bruges til?

Lige præcis denne mus er anvendelig til alle spil. Denne mus kan tilpasset til alle slags spil, hvilket også gør den så populær på det globale marked. Overraskelsen ligger i at Roccat har formået at tilpasse en gaming mus til stort set alle spil genre. Dette er noget man ser meget sjældent på markedet, da mange producenter ender med at gå på kompromis med nogle teknologier, fordi det ikke er muligt for dem.

Yderligere skal man også som producent tage højde for, at det er vigtigt at der er nok justerbare knapper som gør det muligt at anvende musen i MMORPG spil. Yderligere skal selve teknologien i musen også være knivskarp, og det har man formået at gøre hos Roccat. At kunne lave en mus, der tilpasses til stort set alle spil på markedet, er noget man ser meget sjældent.

Denne mus kan kraftigt anbefales hvis man er den mere alsidig hobby gamer, der elsker Lan fester med sine kammerater.